Haliiiiii!
Bébikék, nem tudok sokat írni, mert mennem kell!
Most koleszos vagyok, de nem hanyagolom el az írást, csak a részeket sokkal nehézkesebb feltenni! Egyébként megvagyok:) Nagyon örülnék, ha többet lehetnék gépközelben, de ez egyelőre nem megoldható! Nagyon köszi azoknak, akik eddig olvastak, igyexek ezután is írni, de most sorry...szünet van...(szomorúfej)

Nagyon jófejek az osztálytársak, elvagyunk, jólérzem magam:) (ha érdekel valakit...ha nem, akkoris leírtam:P)
A kimenőnk...az nem túl sok...és a szilón néha egy kicsit uncsizok...de akkor tudok írogatni, ami nektek csak jó:P
sok-sok-sok-sok puszcsiiiiiiiiiii!
olvassatok sokat, tanuljatok (vagy legalább monjátok azt az anyukátoknak!XD)
dzsuuu

A bejegyzés trackback címe:

https://joe-and-me.blog.hu/api/trackback/id/tr11648440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildy 2008.09.10. 13:38:28

ajj :'( pedig annyira szerettem volna már olvasni.:( most én is nagyon ritkán kerülök gépközelbe már csak azért is mert anyám eltiltott és elvitte vhová a gépemet én meg könyvtrába járok hetente 3x mert itt van net xD de ne tudd meg...tök gagyik a gépek büdös is van meg minden xD msnt is most telepítem mert még az sincs szal s.z.a.r. ésésés remélem lesz időd írni néha, de azért tanulj is :) vagy legalább csinálj úgy mintha :D
pussz

dzsuuu 2008.09.12. 18:09:29

xD íííírtam:P és a szobatársam elolvasta, a dal tetszett neki, a többin meg röhögöttxD NO PROBLEM!
többnyire a harmadik szilón már uncsizok, mert kész vagyok az összes leckével, szal bőven van időm írni!=)
puszcsiiiiiiii
süti beállítások módosítása